Personalispetsialisti pädevuskursus aastaringselt

Andecus Koolituskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

PERSONALISPETSIALIST PÄDEVUSKURSUSE ÕPPEKAVA koostatud osaliselt personalispetsialisti kutsestandardi 5. tase ja osaliselt personalijuht tase 6. aluseks võttes.

Õppekava kogumaht 32 ak/h.

Koolituse toimumise koht:

RAKVERES LAI 7, TALLINNAS SUUR-SÕJAMÄE 10A, 

TARTUS SADAMA 1, JÕHVIS KUTSE 13.

Sihtrühm: Täiskasvanud õppijad, kes hindavad elukestvat õpet ja soovivad omandada kaasaegseid teadmisi ja oskusi personalijuhtimise valdkonnas.

Õppeaja kestus: toimub 4 päeva. 8-tunnine õppepäev toimub 2 korda nädalas. Koolituse kestus on kuni 2 nädalat.

HIND: 800+km eurot ja TASUTA LÕUNA. MINIGRUPP.

KÕIKIDELE OSALEJATELE NÄIDISDOKUMENDID TASUTA.

Planeeritud grupi täitumisel, algus kell 10.00 või 15.45.

Tallinnas  9, 10, 16, 17.12

13, 14, 20, 21.01.2020 VÕI KOKKULEPPEL

Tartus   5, 6, 12, 13.12 ALGUS KELL 11.00

10, 17, 24, 31.01.2020 või KOKKULEPPEL

Rakveres või Jõhvis 16, 17, 23, 24.01.2020 VÕI KOKKULEPPEL

Tööõigus, tööohutus-ja tervishoid 16h– Personaliarvestuse dokumendid, nende vormistamine, isikuandmete konfidentsiaalsus. Registrite ja andmebaaside haldamise põhimõtted. Töösuhteid reguleerivad õigusaktid. Töö- ja puhkeaeg, iga-aastane puhkus, puhkusearvestus. Töölähetused; töötajate täiendkoolituse õiguslikud tagatised, õppepuhkus. Töökorralduse reeglid. Töölepingu sõlmimine, muutmine ja ülesütlemine. Tööohutuse ja töötervishoiu nõuded. Tööandja ja töötaja kohustused ohutu töökeskkonna loomisel. Töötervishoiu ja –ohutuse korraldus: töökeskkonna nõukogu, -volinik. Riskianalüüsi tellimine. Tööandja vastutus.

Personalijuhtimine, ametijuhendid,  värbamine, valik ja koolitused 8 h– funktsioonide jaotus, personalijuhtimise funktsioonid, personalitöötaja rollid, kompetentsid, töökorralduse, ametijuhendi koostamise protseduur, töö organiseerimine ja korraldus, töötaja rahulolu ja töökorralduse taseme seosed, töökorraldusalased dokumendid ja organisatsiooni sisesed protseduurid. Ametijuhendid – vajalikkus ja positiivsed aspektid, koostamise plaan ja elluviimine. Initsiatiiv ja vastutus, kooskõlastatud tegevus. Kvalifikatsioon ametikohal. Personalipoliitika kujundamine. Personali planeerimine- eesmärgid, etapid, meetodid. Värbamine ja infokorraldus. Värbamiskuulutus, personali valiku eeldused ja põhimõtted. Enamkasutatavad meetodid. Valikuprotsessi mudel. Vead personalivalikus ja nende vältimine. Valikuintervjuu. Koolituspoliitika sõnastamine, koolituseelarve ja koolitusplaani koostamine.

Organisatsiooni kultuur, tasusüsteemi loomine, tasustamine, personaliuuringud, tööstress 8h– funktsioonid ja valdkonnad, muutused organisatsioonis, uute töötajate liitmine kollektiivi, sisseelamisprogrammid. Töö organisatsioonist lahkuvate inimestega. Karjääriplaneerimise- ja juhtimise meetodid ja kasutamise võimalused. Nõustamine. Personaliuuringute läbiviimine, uurimisprobleemi määratlemine ja uurimuse eesmärkide püstitamine, uuringu planeerimine ja läbiviimine. Tööstressi olemus, selle liigid, personalitöö võimalused tööstressiga toimetulekuks, tööstressiga toimetuleku strateegiad ja võtted, eneseregulatsioon.

Õppemeetodid: suhtluspõhine loeng, praktiline töö, arutelu, rollimäng

Õpiväljundid:

Koolituse lõpuks õppija:

  • omab teadmisi ja oskusi personalitöö funktsioonidest, töökorraldusest ja töösuhteid reguleerivatest seadusandlusest;
  • tunneb kõiki olulisemaid personalitöö valdkondi: personaliarvestust ja töösuhete administreerimist; tööjõu planeerimist, värbamist ja valikut; töötajate hindamist, tasustamist ja motiveerimist; töötajate arendamist ja koolitust; töösuhteid ja töösuhteid reguleerivaid õigusakte jne;
  • valib personalitöö korraldamiseks sobilikke vahendeid ja meetodeid, millised vastavad organisatsiooni eesmärkidele ja lähtuvad organisatsiooni strateegiast.

Koolitajad:

Marju Teiva, 2019 Tallinna Ülikool Kutseõpetaja magister, kutsetunnistus kutseõpetaja tase VII. 2006 Tallinna Majanduskool maksunduse rakenduskõrghariduse diplom, revident, raamatupidaja, personalitöötaja, õpetaja, koolitaja, töötanud AS Antista müügikorraldajana, ettevõtja. Töötanud Maksu- ja Tolliametis revidendina. Omab raamatupidaja IV kutsetunnistust. Täiendanud oma teadmisi ERK koolitustel, Maksu- ja Tolliamet, raamatupidamisprogrammi Merit koolitus jt. Üle 15 aasta töökogemusi era- ning riigisektoris.

Eha Prääm MR.PETROFF GRUPP personalijuht ja müügiesindaja. Üle 25 aasta töökogemusi.

Õpiväljundi saavutamisel väljastatakse õppijale tunnistus. Õpiväljundi mittesaavutamisel väljastame tõendi kursusel osalemise kohta.

Registreeri siin