Kvaliteetne õppekava täiendkoolituses

HIND: 2500

TALLINNAS SUUR-SÕJAMÄE 10A või e-keskkond ZOOM, Google Meet 

TARTUS SOOLA 6 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

RAKVERES LAI 7 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

JÕHVI, KUTSE 13 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

PÄRNUS RÜÜTLI 44 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

KOOLITUS TOIMUB KOKKULEPPEL IGA KUU GRUPI TÄITUMISEL.

26.09-30.09

1.10-31.10

14.10-31.10

28.10- 31.10

4.11- 29.11

18.11-30.11

2.12- 18.12

Õppekava kogumaht ak. tundides (45 min.)  26 ak/h, millest 26 auditoorne ja praktiline töö. Õppepäev on 9 ak/h.

Õppekavarühm: Kasvatusteadus

Õppe alustamise nõuded: Keskharidus või sellega võrdsustatud haridustase, arvutikasutamise oskus ja eelnev koolitamise kogemus on soovituslik. Veebiõppes osalejal vajalik arvuti ja interneti olemasolu.

Koolituse eesmärk: Koolituse läbinu arvestab kehtivaid nõudeid ja kvaliteedihindamise kriteeriume sidusa täienduskoolituse õppekava loomisel ja õppijal on olemas täienduskoolituse standardi nõuetele vastav õppekava.

Sihtrühm: Täienduskoolitusasutuste ja teiste õppeasutuste juhid, koolitusjuhid, koolitajad ning muud spetsialistid, kelle ülesandeks on täienduskoolituse õppekava koostamine.

Õppeaja kestus: toimub kuu jooksul 3 päeva. 9 ak-tunnine õppepäev toimub 3 korda nädalas järjest.

Õpiväljundid: Koolituse läbinu:

  • Sõnastab õpiväljundeid ja nendest lähtuvalt koostab nõuetele vastava täienduskoolituse õppekava.
  • Hindab täienduskoolituse õppekava sidusust ja vastavust kvaliteedi kriteeriumidele.
  • Kasutab tehisintellekti tööriistu täienduskoolituse õppekava koostamisel arvestades eetika põhimõtteid

Õppe sisu (peamised teemad);

Õppekava kui kolmepoolne kokkulepe – selle tähendus ja olulisus
Sidusa õppekava koostamise põhimõtted. Kutsestandardi kasutamine õppekava alusdokumendina. Õppekava tõenduspõhine arendamine. Õpiväljundite sõnastamise metoodika, kontseptuaalsed alused ja head tavad. Õpiväljundite hindamise kavandamine. Tehisintellekti tööriistade eetiline kasutamine õppekava koostamisel.

Õppemeetodid: loeng, arutelu, rühmatöö, ajurünnak, praktilised ülesanded ja seminar.

Õpingute lõpetamise tingimuseks on:

• Osavõtt vähemalt 80% auditoorsetest tundidest;
• Praktilise töö esitamine ja koolituse lõpuks täienduskoolituse standardis sätestatud nõuetele vastava õppekava koostamine.

Hindamismeetodid ja –kriteeriumid:
Hindamismeetod 1.õpiväljundite saavutamist hinnatakse jooksvalt koolituse käigus esitatud praktilise töö põhjal-täienduskoolituse õppekava koostamine.

Hindamiskriteeriumid:

Esitatud täiendkoolituse õppekava vastab täienduskoolituse standardi nõuetele;
Kirjeldatud õpiväljundid on saavutatavad ja hinnatavad;
Õppekava osad moodustavad sidusa terviku.

Hindamismeetod 2.Vastastikhindamine

Hindamiskriteeriumid:

Kaasõppija õppekava hindamise tulemusel toob õppija välja õppekava parendusvõimalused ja tugevused.

Koolituse jooksul kasutatakse läbivalt kujundavat hindamist. Hindamine on mitteeristav.

Õpiväljundi saavutamisel väljastatakse õppijale tunnistus. Õpiväljundi mittesaavutamisel väljastame tõendi kursusel osalemise kohta.

• Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
• Tõend juhtudel, kui õpiväljundid jäid omandamata kuid õppija võttis osa õppetööst või kui õppija osales õppetööl osaliselt. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule.

ÕPPEMATERJALIDE LOEND:

● Aruväli, S., Kaldas, H., Pilli, E., Reppo, S. (2016) Juhendmaterjal täienduskoolituse õppekava koostamiseks, Tartu, Haridus- ja Teadusministeerium.
● Täienduskoolituse standard.
● Koolitajate koostatud õppematerjalid
● Juturobotid

Õppetööks kasutatakse õppeklasse. Õppeklassid on varustatud õppetööks
vajalike nüüdisaegsete tehniliste vahenditega (TV, videoaparatuur, arvutid, diaprojektor, teisaldatav pabertahvel, statsionaarne tahvel koos kirjutusvahenditega). Õppeklassid vastavad tervisekaitse nõuetele.