Õpilase toetamine IKT vahendite abil

HIND: 2500

TALLINNAS SUUR-SÕJAMÄE 10A või e-keskkond ZOOM, Google Meet 

TARTUS SOOLA 6 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

RAKVERES LAI 7 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

JÕHVI, KUTSE 13 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

PÄRNUS RÜÜTLI 44 või e-keskkond ZOOM, Google Meet

KOOLITUS TOIMUB KOKKULEPPEL IGA KUU GRUPI TÄITUMISEL.

27.11-18.12

2.12- 18.12

12.12- 27.12

3.01-31.01

13.01-31.01

27.01-21.02

4.02-28.02

18.02-28.02

3.03-28.03

Õppekava kogumaht ak. tundides (45 min.)  26 ak/h, millest 26 auditoorne ja praktiline töö. Õppepäev on 9 ak/h.

Õppekavarühm: Kasvatusteadus

Õppe alustamise nõuded: Keskharidus või sellega võrdsustatud haridustase, arvutikasutamise oskus ja eelnev töötamise kogemus õpetajana, tugispestalistina, eripedagoogina on soovituslik. Veebiõppes osalejal vajalik arvuti ja interneti olemasolu.

Koolituse eesmärk: Koolituse läbinu omab teadmisi ja oskusi eri digikeskkondade võimaluste tõhusaks rakendamiseks oma töös tugispetsialistina. Tutvuda ja katsetada erinevaid keskkondi. Luua õppesisu oma igapäevatöös kasutamiseks.

Sihtrühm: kooli eripedagoogid, logopeedid, väikeklasside õpetajad, õpetajad, koolitajad jt tugispetsialistid

Õppeaja kestus: toimub kuu jooksul 3 päeva. 9 ak-tunnine õppepäev toimub 3 korda nädalas järjest.

Õpiväljundid: Koolituse läbinu:

  • Tunneb mitmeid digikeskkondi ja on loonud sinna endale kontod.
  • Loob iseseisvalt sobivates digikeskkondades oma tööks vajalikke õppematerjale.
  • Kasutab töö tõhusamaks planeerimiseks eri e-keskkondade võimalusi.
  • Leiab ja kasutab ka teiste loodud õppematerjale ja kohandab neid enda vajadustele.
  • Valib õpilase vajdusest lähtuvalt sobivaid digikeskkondi ja võimalusi.

Õppe sisu (peamised teemad);

Tööd toetavad digikeskkonnad ja nende võimalused: Koneravi.ee. Senteacher. Ristsõnade loomine: Teacherscorner, Crossword Labs, Wordwall. Educandy. Sisuloome ja e-koolikott. LearningApps. Puzzlede loomine: I’m a Puzzle. Plickers. Mastery. Nutiseadmete appid: Harjutaja. Töölehtede disainimine: Canva, Flippity. Sõnade otsimine: thewordsearch.com, wordsearchlabs.com. Video kasutamine õppevahendina edpuzzle.com. Tausta helid ja pildid lõõgastumiseks www.noisli.com.

Õppemeetodid: loeng, arutelu, rühmatöö, ajurünnak, praktilised ülesanded ja seminar.

Õpingute lõpetamise tingimuseks on:

• Osavõtt 100% auditoorsetest tundidest;
• Praktiliste tööde tegemine erinevates digikeskkondades, nende esitamine ning esitlemine.

Hindamismeetodid ja –kriteeriumid:
•õpiväljundite saavutamist hinnatakse jooksvalt koolituse käigus esitatud praktiliste tööde põhjal, koolituse lõpul esitatud ja esitluse alusel. Koolituse jooksul kasutatakse läbivalt kujundavat hindamist.  Hindamine on mitteeristav.

Õpiväljundi saavutamisel väljastatakse õppijale tunnistus. Õpiväljundi mittesaavutamisel väljastame tõendi kursusel osalemise kohta.

• Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.
• Tõend juhtudel, kui õpiväljundid jäid omandamata kuid õppija võttis osa õppetööst või kui õppija osales õppetööl osaliselt. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule.

ÕPPEMATERJALIDE LOEND:

Soovitusliku kirjanduse annavad koolitajad koolituse jooksul, lähtudes õppijate individuaalsetest vajadustest. Konspektid.

Õppetööks kasutatakse õppeklasse. Õppeklassid on varustatud õppetööks
vajalike nüüdisaegsete tehniliste vahenditega (TV, videoaparatuur, arvutid, diaprojektor, teisaldatav pabertahvel, statsionaarne tahvel koos kirjutusvahenditega). Õppeklassid vastavad tervisekaitse nõuetele.