Tööalane inglise keel A2 tasemele

Andecus Koolituskeskus on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

e-keskkond ZOOMGoogle Meet

HIND: 2500

KOOLITUS TOIMUB KAHE KUU JOOKSUL GRUPI TÄITUMISEL AASTARINGSELT

Õppekavarühm: Keeleõpe

Õppekava kogumaht ak. tundides (45 min.)

Õppe kogumaht: 120 ak/t, millest 60 kontaktõpe ja 60 ak/h iseseisev töö.

Õppeaja kestus: toimub kahe kuu jooksul 10 päeva, õppepäev on 6 ak/h.

Õppe alustamise nõuded:  Soovitavalt vähemalt keskharidus. Veebiõppes osalejal vajalik arvuti ja interneti olemasolu.

Sihtgrupp – Täiskasvanud keelehuvilised.

Eesmärk
Õpilane mõistab lihtsate vestluste, sõnumite ja tekstide sisu läbitud teemade piires. Lisaks mõistab lauseid, mis seostuvad talle oluliste valdkondadega. Tuleb toime igapäevastes suhtlusolukordades.

Õpiväljundid

Koolituse läbinud:
• Tuleb toime igapäevastes suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest ja lihtsat infovahetust tuttavatel teemadel
• Suudab lihtsate fraaside ja lausete abil kirjeldada oma perekonda, teisi inimesi ja elutingimusi ning väljendada oma vajadusi
• Mõistab sisu konteksti päevauudistes
• Saab hakkama elementaarse asjaajamisega.

Õppesisu
Suuline väljendusoskus, sõnavara: tervitamine ja tutvustamine/tutvumine; igapäevased väljendid, nimi-, omadus- ja tegusõnad; perekond ja sõbrad; ametid ja töö; vaba aeg; reisimine; ilm; toad ja mööbel; eluruumi kirjeldamine; tunnete kirjeldamine; telefoninumbrid; kellaaeg; vabandamine; juhiste küsimine ja andmine; poes, kohvikus  jne suhtlemine; kuupäevad; palvete esitamine ja ettepanekute tegemine; rongi-, bussi-ja lennujaamas suhtlemine; inimeste kirjeldamine; tulevikuplaanid; oma kogemustest rääkimine ja tunnete kirjeldamine.

Lugemine: mõistab kõike olulist igapäevases ja lihtsamas tekstis; mõistab sisu ja konteksti päevauudistes.

Kuulamine: ülevaade hääldusest (hääldusbaas, intonatsioon, lauserõhk) ja sõnade järjekorrast lauses; lihtsamate käibefraaside, numbrite, kellaaegade jne õppimine endast, teistest, oma ümbrusest rääkiva suulise teksti mõistmine.

Kirjutamine, grammatika: lihtolevik, lihtminevik, kestev olevik oleviku ja tuleviku väljendamisel; be going to tulevik, oleviku perfekt; loendatavad ja mitteloendatavad nimisõnad; modaaltegusõnad can, could, will; nimisõnade omastav kääne; isikulised asesõnad; küsisõnad; kesk- ja ülivõrre; infinitiiv eesmärgi väljendamiseks.

Õppemeetodid
Metoodika lähtub eelkõige kommunikatiivse keeleõppe põhimõtetest, mis vaatlevad keelt eelkõige suhtlemisvahendina. Dialoogid, rollimängud, grupi- ja paaristöö jm, ka grammatikaharjutusi baasteadmiste omandamiseks, lugemis- ja kuulamisharjutusi õige häälduse juurutamiseks ning kõne ja kirjaliku teksti mõistmise arendamiseks.

Kursus viiakse läbi rühmatunnis, kuid vajadusel on pakkuja valmis tagama ka individuaaltunde. Kõnelemisoskuse arendamisel pööratakse tähelepanu nii rääkimis- kui vestlusoskusele, et valmistada koolitatavad ette toimetulekuks nii sotsiaalseks suhtlemiseks (nii ametlikes kui mitteametlikes situatsioonides) kui informatsiooni vahetamiseks.
Kursusel arendatakse kõnelemis-, kuulamis-, lugemis- ja kirjutamisoskust tekstidega töötamisel, tekstide koostamisel, lindistuste ja videomaterjali mõistmisel ja edasiandmisel ning vahetul suulisel suhtlemisel.

KOOLITUSASUTUSEL ON ÕIGUS KOOLITAJAT VAHETADA JA MUUTA VASTAVALT VAJADUSELE

Koolitaja andmed:

Tiina Sakk 2004 Tallinna Ülikool kasvatusteaduste bakalaureus, lisaeriala inglise keel, omab 20 aastast inglise keele õpetaja kogemust Eestis ja Iirimaal. Läbitud koolitused TEFL (Teaching English as a Foreign Language), Language Centre of Ireland,Dublin, Iirimaa. Train the Trainer, New Links Training Solutions, Waterford, Iirimaa.

A2 tase

Mõistmine: Mõistab lauseid ja sageli kasutatavaid sõnu-väljendeid, mis on vahetult seotud talle oluliste valdkondadega (näiteks info enda ja pere kohta, sisseostude tegemine, kodukoht, töö). Mõistab lühikeste, lihtsate ja selgelt väljahääldatud ütluste põhisisu. Oskab lugeda väga lühikesi lihtsaid tekste. Oskab leida eeldatavat spetsiifilist informatsiooni lihtsatest igapäevatekstidest (näiteks reklaamid, tööpakkumised, prospektid, menüüd, sõiduplaanid). Samuti suudab mõista lühikesi lihtsaid isiklikke kirju.

Rääkimine: Tuleb toime igapäevastes suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest ja lihtsat infovahetust tuttavatel rutiinsetel teemadel. Suudab kaasa rääkida, ehkki ei oska veel ise vestlust juhtida. Oskab kasutada mitmesuguseid fraase ja lauseid, et kirjeldada oma perekonda ja teisi inimesi, elutingimusi, hariduslikku tagapõhja, praegust või viimast tööd.

Kirjutamine: Oskab teha märkmeid ja koostada väga lihtsat isiklikku kirja, näiteks kellegi tänamiseks millegi eest.

Hindamismeetodid ja- kriteeriumid:

mitteeristav hindamine (õpiväljundite saavutamist hinnatakse pideva õppetöö ja ettenähtud ülesannete sooritamise põhjal). Kirjalikke ja suulisi ülesandeid hinnatakse lävenditulemusena „arvestatud“ või „mittearvestatud“.

Õpiväljundi saavutamisel väljastatakse õppijale tunnistus. Õpiväljundi mittesaavutamisel väljastame tõendi kursusel osalemise kohta.

Tunnistus, kui õpingute lõpetamise nõuded on täidetud.

Õpingute lõpetamise nõuded: Koolituse lõpetaja, kes on täitnud õppekava täies mahus
või vähemalt 75 % ning sooritanud lõputesti, väljastatakse koolituse tunnistus. Tõend
väljastatakse juhul, kui õppija on läbinud õppekavast alla 75% .

Tõend juhtudel, kui õpiväljundid jäid omandamata kuid õppija võttis osa õppetööst või kui õppija osales õppetööl osaliselt. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule.

Õppetööks kasutatakse õppeklasse. Õppeklassid on varustatud õppetööks
vajalike nüüdisaegsete tehniliste vahenditega (TV, videoaparatuur, arvutid, diaprojektor, teisaldatav pabertahvel, statsionaarne tahvel koos kirjutusvahenditega). Õppeklassid vastavad tervisekaitse nõuetele.

Registreeri siin